Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

1. Θεραπεία επισκέπτη απο ιατρικά μη διαγνώσιμης αιτίας διετές κοιλιακό άλγος

Κάποιος ρώτησε το Γέροντα: ‘‘Αν παρακαλέσουμε έναν άγιο, μας ακούει;’’ Μου απάντησε: ‘‘Ότι κι αν πούμε ή παρακαλέσουμε, όλα τα ακούνε η Αγία Τριάς – ο Πατήρ, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα – η Παναγία και όλοι οι άγιοι’’. Τότε του είπα ότι πολλές φορές που ζήτησα βοήθεια από τους αγίους, δε μου έδωσαν. ‘‘Όταν ζητάμε βοήθεια, πάντα έρχεται, αν είναι για το καλό μας’’, μου αποκρίθηκε.
Βγαίνοντας στην αυλή για να τον αποχαιρετίσουμε, ο πατέρας μου θεώρησε καλό να ενημερώσει το Γέροντα για κάποιον πόνο που τον ταλαιπωρούσε στο δεξί μέρος της κοιλιάς του, κάτω από το θώρακα, και δεν τον άφηνε σε ησυχία για δύο χρόνια. Οι γιατροί δεν μπορούσαν να διαγνώσουν κάτι, ούτε να δώσουν κάποια θεραπεία. Ο Γέροντας τότε του είπε: ‘‘Έ και τι να κάνουμε μ’ αυτόν τον πόνο, ευλογημένε;’’ ‘‘Γέροντα, αν ακουμπήσετε το σημείο όπου πονάω, πιστεύω ότι θα γίνω καλά.’’ ‘Ο Γέροντας, τότε, κάνει το σημείο του Σταυρού στο σημείο εκείνο και λέει: ‘‘Άντε, ευλογημένε, η Παναγία να σ’ ευλογεί! Πάρε κι αυτή την μαγκούρα, που έχω εδώ, για μπαστουνάκι στο δρόμο. Να πάτε στην ευχή της Παναγίας!’’ Μας χαιρέτησε και μας ευλόγησε. Ο πατέρας μου από εκείνη την στιγμή μέχρι σήμερα δεν ξανά πόνεσε.


πηγή: http://forum.athos.gr/index.php/topic,1434.0.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

" ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΝΑΓΟΥΔΑ"

στον τόπο που ακόμα και σήμερα μετά την κοίμηση του Μακαριστού Γέροντος διατηρούμε την εικόνα του αναλίωτη μέσα μας και αναζητούμε την πνευματική επαφή μαζί του.




μέτρηση ημερών από συμβάν



Την ευχή του γέροντα να 'χουμε. Καλή διαμονή και καλή πνευματική οφέλεια σε όλους.


---------------------- Με αγάπη Θεού οι έσχατοι όλων:----------------------

----------------------------- ixnilatis & Α.Μ. -------------------------------